miercuri, 24 martie 2010

Babe in tramvai!!!

Ba sa`mi bag pl.Azi dimineata, sa ma duc si io la un tovaras in Berceni.Ma urc in tramvai, ma asez pe un scaun, stau si`ascult muzica vro 3 minute, cand, nici nu se termina bine melodia, ca ma trezesc cu o mana zgronturoasa pe umar si co voce ragusita in ureche:"Mama nu vezi ca sunt femeie batrana, lasa`ma pe scaun."

Ma uit sa vad care plm e si nu m`a surprins deloc cand am vazut`o pe baba aia slabanoaga, cred ca o stiti si voi, care o vezi in toate tramvaiele, da` nu merge nicaieri, doar se plimba cu tramvaiu.De, e mai avantajos ca la DisneyLand Paris, ca poti sati faci abonament la toate caruselele. Mi`am pus casca inapoi in ureche si n`am bagat`o in seama.

Vine iar:"Tu nu te simti, copile, cand un om in etate sta in picioare".Mama futu`ti mortii matii, stai chill, dao`n slbz de jegoasa.Daca mai imi zice o data ma enervez grav.Mi`am pus iar casca in ureche si ma prefaceam ca n`am auzit`o.

Astept inca vro 3 minute si spun gata, a plecat babaciunea.Si deodata, sa`mi bag pl, iar simt o mana pe umar.Maaaaaama ce nervos eram:"Da` stati in plm acasa daca sunteti batrani, ca va rugineste proteza", am strigat.

Partea amuzanta e ca "fantoma tramvaielor" statea pe scaunu` de vizavi(cine stie pe cine a mai reusit sa enerveze), iar cel care mi`a pus mana pe umar era un controlor.Am cazut din lac in put, ca bine`nteles ca n`aveam abonament.Toata lumea se uita la mine si ala, cam speriat: "Biletu` sau abonamentu`, va rog". Asta`i fraza care ma enerveaza cel mai mult din lume, dupa:"Treci la loc, 2". Partea buna e ca, in opinia mea, controlorii se impart in 2 categorii: cei care zic "te rog" si cei care nu zic "te rog".Aia care zic, in 90% din cazuri sunt papagali si daca te uiti mai nervos la el si`i zici urat "N`AM", pleaca; ceilalti, iti cer spaga:)).I`am zis "N`AM" si a plecat.

Morala: Lasa babele sa stea pe scaun (e mai simplu si te scapi de nervi + ca e posibil sa incaruntesti mai tarziu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu